det kanske börjar bli liiite vår!? I hope so!

hej! Nu har det börjat bli liiite sol här på dagarna, lite varmare och lite skönare...solen värmer lite och man kan ha solglasögon på sig. Liiite vårkänsla har jag i kroppen, och jag känner på mig att det är nu våren håller på att ta sig till Mölndal! om inte annat kan man ju alltid hoppas...

Timmarna på Modellhouse gick bra. Det blev många bilder och mycket fina! Jag kanske slänger upp en lite senare... Det var jätteroligt! Man kom dit, blev uppropade och mejkade, fotade, fick titta på dom fina bilderna efteråt. Hela grejen kanske tog 2-2½ timme. Sen så var det att köpa bilderna som var det dyra... vi köpte hela paketet med 207 bilder eller vad det var, för 4000, vilket jag tycker är värt när du får professionella bilder! men man behöver ju inte köpa alla bilder heller, såklart! :)

Sen igår red jag! Det gick jättebra! Men nu får jag ju inte rida på två veckor pga the surgery! Så det är lite synd! ;(menmen... blir av med plattan iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0