seg, såg på film förut!

hej! Jag har verkligen inte gjort något idag. Var bara i stallet och mocka och sånt förut... nu har jag precis kollat klart på en film med mamma och Ronja : - En shoppoholicks bekännelse. Den var bra tyckte jag! Kanske blir en film till sen... man vet aldrig.

Har ändrat mig med vilken hund vi ska skaffa, jag och min familj. jag såg två sånna igår, som en funktionshindrad vid servicehundsmontern hade, en Curly coated retriver. och jag tror att vi kan uträtta curlyns behov också! Wihooo! Det är som en Golden, fast en krullig, större och så fäller den knappt. :)
Jaaa! Kanske blir en hund till sommmaren, beroende på hur långt vi har kommit med trädgården, som är en "jordhög" just nu eftersom vi har byggt om huset, och eftersom pappa och mamma har lagt all tid på huset.
Vi får se om det blir till sommaren!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0