My Dog!

Heeej! Idag var jag ju på My Dog med Josefine och Sofia! Det var jätteroligt, men stimmigt... väldigt mycket höga ljud, rörelser, inte mkt med syre.
Vi var vid servicehundsmontern och pratade lite med de, jag tog några broschyrer, där det står mkt om vad man kan göra med en servicehund, och mkt mer!
Vi gjorde såklart mer där, men jag orkar inte berätta allt ... haha!
Sen åkte vi hem vid 16.30 - 17, bara jag och Jossan, och åt middag hos mig. Pappa har alltid sagt att ; "Nej..vi ska inte ha någon hund...., det blir i slutändan bara jag som får gå ut med den." Och jag har alltid sagt att det inte blir så. Pappa frågade Josefine vad hennes servicehund, Swatch, som är under utbildning nu, ska kunna göra åt henne, när han är klar. och då sa Josefine att de kan göra väldigt mycket... då verkade det som att pappa var med iallafall lite mer..., så vi får se vad som händer!? Man vet aldrig. haha!
Kanske ska till My Dog imorron med, vi får se!
Vad har ni gjort idag? Något kul?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0