Mår bättre idag!

Tjo! Det blev ingen skola idag heller. Jag hade feber inatt igen, men imorron blir det skola, det känns så. Längtar faktiskt till att få träffa vännerna igen, även ifall jag inte varit borta speciellt länge....
Idag har jag varit hos Mollsie, som inte alls var intresserad, bara ; "maaat"! JAG LOVAAAR! :) Hon är allt tjock nu... såatt jag skäms faktiskt. Så illa är det! Men jag har bestämt att hon ska få träna och bli smal till våren igen! Det kan jag lova, det tycker inte hon!
I love her anyway! :)

Snart fyller jag 14 år! På måndag!! Det ska bli skitkul! Woohooo! Jag har önskat mig ;
  • En assistentfridag/helg
  • Bath (Thailändska kronor)
  • En almanacka
  • Guldpass
Det var lite av presenterna jag vill ha, nästan allt!

jag och Ronja och Julie (vår kusin) ska ha släktkalas på onsdag! Woooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0