I am back again!

Heeej! Det är ett tag sedan nu, det har dels varit för att jag har haft så mycket att göra, så att jag inte hunnit och dels för att jag imte orkat... men nu är jag tillbaka.
Idag ska jag ha gäster på middag, en tjejkväll för att jag fyllt år! Det ska bli jättekul! Ganska mycket att fixa innan men det är det värt, tycker jag. Gästerna kommer vid 18-18.30 runt där. Innan det ska jag rida, hinna fixa efterrätt och bål, som de ska få när de kommer, och såklart göra iordning mig själv också! Vi ska äta, ha allmänt trevligt och babbla jättemycket!!
Fem gäster kommer på middagen!

Jag tror att det blir en toppenkväll! Jag hoppas det!

Jag tänkte att jag skulle rida till en äng med Mollie, så får mamma ta av mig och alltihop, så sätter hon mig i snön någonstans och så tänke jag och mamma, att istället för att ha grimskaft så tar vi longerlinan, så kan Mollsie skutta och galoppera på ängen, det tycker hon är jääättekul!

Igår var hela familjen på en thailandsträff med alla som ska med till Thailand, så alla fick träffa alla! Det var mysigt. Vi åt thaimat och rulltårta till efterätt. Vi blir några familjer som åker! Alla åker på olika datum också...! :)

Kram och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0