heeej!

Igår hade jag släktkalas! Jag fick ett guldpass av farmor och farfar! :) Jaaa! *Jag har fortfarande inte fått presenten av mamma och pappa för att jag fyller år imorron ju. Jag hoppas att jag får bath, thailändska pengar av dom! :)
Det tror jag faktiskt...
Idag var jag först i stallet. Jag fick många pussar av henne kan man säga. Vi tog av henne täcket och kliade henne... tyckte hon det var skönt eller jääätteskönt? ; Jääääätteskönt! Hon tryckte sig mot Alex som kliade henne, och kliade tillbaka jättemycket på mig! På Armarna, på benen och ansiktet. När hon kom och skulle klia mig i ansiktet, så blev det inte lika mysigt längre, och på min mun också! Jag fick rycka bort ansiktet då och då, för att jag knappt kunde andas!
Men hon var iallafall glad för att vi kliade henne och jag tror verkligen att hon kände sig älskad! sååå söt! Loveloveloveee!
Efter det åkte jag hem och gjorde iordning mig för att gå på bio med mamma, Alex och Ronja. - The tourist, den var bra, men inte så bra, tycker inte jag! :)
Mamma bjöd... snääällt! Länge sedan jag, mamma och Ronja gick på bio ihop!
Så det var mysigt!
Tack för en mysig kväll!
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0