tjooooho!

Hello! Helgen har varit tummen upp! Tjejmiddagen blev lite stel i början..men blev verkligen trevlig sen! Gästerna fick lite bål när de kom. Maten och efterrätten var kanon. Jättegott!
Tack för det fina presenterna med! Super!
Tack!
Jag fick ; Bath, 1000 kronor
200 kronor i presentkort på Kicks
100 kronor i presentkort på glitter
Ett "Ugglehalsband (jättesnyggt!)
Ett armband (jättefint!)

Idag har jag klippt mig! Rak lugg! Jättenöjd verkligen!
Det är ju en vecka kvar till värmen idag! Så imorron tänkte jag åka till Frölunda torg och shoppa lite för mina presentkort. Jag har lite prioriteringar som jag måste köpa. på Kicks måste jag köpa puder och en ny mascara!! Sen tänkte jag på New Yorker och kolla ifall jag hittar något där, typ ett par coola solglasögon eller något. ;)

På söndag ska jag satsa på att gå på bio med Lisa och Ronja, fast det vet inte Ronja om än. Ska ringa henne sen. Vi fick det i födelsedagspresent av Lisa att hon ska bjuda oss på bio någon gång. Och då tänkte vi att det kanske skulle funka innan Thai! Så det ska vi satsa på!
I helgen ska Mollie åka till Lerum. Hon ska bo där tills jag kommer hem från Thai. Under dom två ½ veckorna får jag hjälp att mocka och att sköta om henne, och det finns säkert någon snäll liten människa där som vill rida henne också! :)
Självklart kommer jag sakna henne sååå himla jättemycket, men jag tror och hoppas att hon kommer att trivas där jättebra!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0