helg!

hej! Denna helgen har varit lite sådär faktiskt än sålänge.. men det blir nog bättre sen!
Idag har jag varit uppe i stallet, vi skulle egentligen kört upp Molls på sin lilla minisemester, men det blåser storm här idag. Så vi får ta det imorron istället. Packade alla hennes grejer idag, bara.
Ikväll ska jag, Alex och Ronja på restaurang, det blir nog Stensjön. Det ska bli tevligt!

Har faktiskt börjat packa till Thailand. Mycket kvar... men ändå!

Imorron ska jag ha massa elektroder på kroppen. Det ska tydligen minska mina spasmer. Det går till såhär, som jag har fattat det ;
Eftersom jag är spänd i musklerna, till exempel så böjer jag mina armar lätt, och den muskeln har en "motsats" kan man säga... man sätter elektroder på motsatsen så att den börjar jobba. Och det ska tydligen minska spasmerna. Eller inte vet jag? jag får väl se om det är så bra som alla säger. Min kompis har testat det iallafall och hon säger att hon tycker det är bra iallafall :) Imorron får jag se! :) Ska bli spännande

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0