Lovet har gått väldigt fort!!

Heeej!
Igår var Josefine och Sofia hemma på middag. Vi åt pappas fläskfilégryta och fruktsallad med en liknande vaniljvisp till efterrätt, som jag och Alex gjorde (bara Alex. haha! Jag skar bara kiwi.) Det var jättegott! Sen efter maten såg vi på Idol och jag och Sofia hade våran obligatoriska cheeseballs - tävling som vi har haft två gånger nu. Tävlingen går till såhär ;
Man ska försöka få in så många cheeseballs som möjligt och man ska försöka slå varandra... (rätt äckligt faktiskt!!)
Jag fick in 20 stycken, sen kunde jag knappt andas... hahaha! :D Men jag vann!

Efter Idol blev jag dålig. Ca en timme innan de kom fick jag ont i huvudet och började må illa, men så farligt var det inte ändå. Vartefter kvällen gick började jag må sämre... sen så kom det en dunkande huvudverk och jag tror att jag fick feber, så Jossan och Sofia fick åka hem.

Men jag hade det väldigt trevligt och mysigt ändå, även ifall det blev som det blev!
Hade ni det? Det hoppas jag! :)

Idag mår jag bättre... har knappt gjort någonting. Mia, Hugo och farmor var här en stund...
Idag spelar Håkan Hellström på Scandinavium... Lisa och Sofia ska dit (mina assistenter). Hoppas de får roligt! (Jag gillar honom inte!!)

Sen ska jag, mamma och pappa äta på Pizza Hut... Det blir nog gott!!
Och imorron ska jag träna wet - vest! Det ska också bli kul. Jag tror att det kommer gå skitbra! (om man får säga skit?!! haha!)
Och like always så saknar jag min Mollie!! Lovelovelove!
På måndag börjar skolan igen... vill INTE! Orkar INTE!
Nu ska jag gå.
Hoppas att ni mår bra!!
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade jääääääätte mysigt pusssss

2010-11-07 @ 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0